Novinka:
Papírové kelímky Graffiti

Přicházejí nové papírové kelímky Graffiti Monoart®

Různé barvy, 100% POP!

Od dnešního dne se řada jednorázových papírových kelímků Euronda Monoart® rozšiřuje o nový vzor ve 4 různých kombinacích, které je umožňují nově sladit se všemi ostatními výrobky značky Monoart®.

Nový vzor Graffiti je poctou kultovním prvkům spojeným s péčí o chrup a zubní hygienou, jako je zubní pasta, kartáček, masky, jablko, zub a sonda používaná zubařem, které díky nezaměnitelným barvám řady Monoart® dosáhly nového ztvárnění ve stylu POP.

Kelímky Graffiti přinášejí do zubní ordinace veškerou energii barev a svobodu vytvářet každý den v zubní ordinaci nové kombinace a přizpůsobit se pacientům, a to díky všem ostatním barvám řady Euronda Monoart®.

Originální, bezpečné a ekologické: kvalita značky Euronda Monoart

Společnost Euronda vždy usilovala o zaručení udržitelnosti a ohleduplnost vůči životnímu prostředí prostřednictvím odpovědných rozhodnutí, od vybraných materiálů přes výrobní postupy až po použité zdroje energie.

Nové papírové kelímky Graffiti jsou vyrobeny z celulózy z lesů obhospodařovaných podle přísných ekologických, sociálních a ekonomických standardů (řetězec FSC), které chrání biologickou rozmanitost a zachování lesního ekosystému. Veškerá výroba probíhá v Evropě, aby byla zajištěna udržitelnost a nízké emise CO2.

Vyrábějí se bez použití rukou, na automatizovaných linkách, kde nedochází ke kontaminaci surovin ani hotového výrobku ze strany obsluhujících pracovníků.

Papírové kelímky Graffiti ve skutečnosti zajišťují nejvyšší hygienické standardy hotového výrobku. Přestavují vhodnou alternativu vůči tradičním plastovým pohárkům, přičemž poskytují tytéž vlastnosti a funkce, pokud jde o pohodlí, nepropustnost a bezpečnost.

Objevte všechny novinky a výhody

"*" indicates required fields

MARKETING*
k marketingovým aktivitám.

The processing and use of my personal data by Euronda S.p.A. for marketing purposes (aimed at providing commercial and/or promotional information, sending advertising materials or carrying out direct-sales activities or commercial communications about products and services, quality surveys or asking for feedback in order to gauge customer satisfaction levels). Said activities may take place via the set processing methods on paper, using automated or computerised procedures and may involve the usage of ordinary postal services, electronic mail, the phone or any other information channel.
DATI A TERZE PARTI*
ke sdělování údajů třetím stranám.

Disclosure of my data to any companies which are affiliated or related to Euronda S.p.A. as well as to any of its partners that may process my details for marketing purposes (aimed at providing commercial and/or promotional information, sending advertising materials or carrying out direct-sales activities or interactive commercial communications about products and services, or to conduct market research). Said activities may take place via the set processing methods on paper, using automated or computerised procedures and may involve the usage of ordinary postal services, electronic mail, the phone or any other information channel.
PROFILAZIONE*
k profilovacím aktivitám.

The processing and use of my personal data by Euronda S.p.A. for profiling purposes as regards shopping habits or consumption trends, behaviour patterns and the way the website is viewed and used.
This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Categories

Top